Utmärkelse

Jag har fått denna utmärkelse av Anna som har bloggen Tomteboanna. Tusen tack snälla du!! Jag blev jätteglad!

"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"

När jag fick den härromdagen av Dahlarna, så gav jag den vidare till åtta bloggare. Men denna gången väljer jag att skicka den till alla er som är så gulliga och tittar in hos mig och kommenterar! Utan er vore det inte lika roligt att blogga.


Kommentarer
Postat av: dahlarna

Grattis igen! Vad kul att du fick en till! :-)

GRATTIS till vinsten i adventskalendern hos Husmusen också! Vad kul! Lyckliga du! Hoppas att du får en fortsatt bra tisdag! Vi ska till tomtens by i Kolmårdsskogen i kväll. Mysigt & spännande!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback