I vårat sovrum

Lusten att blogga håller i sig, så här kommer ett till inlägg. Hur mycket och hur ofta jag kommer att blogga det får vi se. Jag kommer att blogga när jag känner att det känns kul och inspirerande, så får vi se hur mycket det blir. Så här ser det ut i ett av våra sovrumsfönster.



Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!


Jul i vårat fönster

Hej allihop! Det va länge sen jag ägnade bloggen en tanke och nu helt plötsligt blev jag sugen på att skriva ett inlägg. :) Vi får se hur mycket och hur länge inspirationen att blogga håller i sig, men här kommer ett litet inlägg i alla fall. Testar att göra ett inlägg via mobilen. Har ingen aning om hur bra kvalitét det blir på bilden om ni tittar via en dator, men så här ser det ut i våra vardagsrumsfönster.