Vill ha

Jag hittade en snygg soffa som mer än gärna får flytta hem till oss! Och ljusstakarna längst till vänster också, så fina!!


En ny favorit i min garderob

Häromdagen köpte jag denna snygga tröja på Gina Tricot. Den blev genast en favorit i garderoben. Jag tycker att färgen är så snygg och så är den jätteskön! Den finns i grått, rosa och grönt också.


Inredningsinspiration

Två bilder till som jag fastnade för på Hemnet.


Härliga kök

Jag kan fastna på Hemnet i flera timmar, det finns så många inspirerande hem. Här är tre härliga kök.

 


Guld

Egentligen gillar jag mer smycken i silver, men dessa tre guldnyheter hos Style by Tyra föll mig i smaken och skulle gärna få flytta hem till mig!


Triss i fina klänningar

Här är tre till riktigt snygga klänningar från Rutstore.


Så här vill jag ha det

Jag skulle gärna göra om våran tvättstuga och då vill jag att den ska se ut så här ungefär. Men i väntan på min drömtvättstuga ska jag köpa förvaringslådor och organisera upp det lite mer.


Vackra klänningar

Jag hittar alltid massa snygga klänningar hos Rutstore och dessa tre är några av min favoriter. Har tre till som jag tänkte visa imorn, bland annat en jättesnygg lite festligare klänning.


Detalj

Jag har sagt det förut och säger det igen, det är detaljerna som gör det. Detta hjärtat är en favorit hos mig, enkelt men en så snygg detalj.

Förvaring till pojkrum

En av nyheterna hos Rusta är en förvaringshink som dessutom kan användas som pall. Den passar perfekt i ett pojkrum och den har fått flytta in i sonens rum. En favorit helt klart!

Vit förvaring

Jag håller på och letar efter en ny garderob. Mina krav är att den ska va rymlig men ändå inte allt för stor. Och så ska den va vit. Jag vill inte ha en vanlig standard garderob utan någon lite roligare. Aneboda från Ikea tycker jag är fin och även rätt bra pris. En garderob känns inte så kul att lägga allt för mycket pengar på.


Vill ha

Jag sa ju att jag skulle ta en bloggpaus över påsken, men jag ska testa om appen fungerar nu för jag vill tipsa om ett par riktigt snygga svarta jeans. Jag har dem inte själv, men har sett dem på flera bloggerskor och idag så hade min kusin på sig dem. Varje gång jag sett dem har jag tänkt på hur snygga de är. Tyvärr verkar de inte finnas i butik längre, men jag hittade dem på nätet så jag funderar på att klicka hem dem. Frågan är vilken storlek jag ska beställa. Är det någon av er som har dem? Hur är de i storlek? Jag har hört att de är lite stora i storlek.


Det gör mig glad

Det är så roligt att se att ni är så många som tittar in här varje dag! Det gör mig jätteglad! Men tyvärr så är det väldigt få som kommenterar om man jämför med antal besökare. Varje kommentar gör mig extra glad om det så bara är ett litet hej. Därför vill jag ha massa kommentarer nu. Har ni själv bloggar kommentera så jag hittar till er också.

Jag har bestämt mig för att ta en liten bloggpaus över påsk. Har testat att blogga via appen i så många dagar nu, men utan att få det att fungera. Och nu när det är påskledigt så kommer inte datorn prioriteras alls. Men efter påsk kommer jag blogga på som vanligt igen. Glad påsk till er allihop!

image description

Veckans favoritblogg - Sanne Andersson

Mitt bloggtips denna veckan är Sanne Andersson, som på sin blogg visar massa snygga outfits helt i min stil, skriver inspirerande läsning om bland annat inredning, livet som stylist och fotbollsflickvän.

 

 

 


Blomstertid

Det är så härligt när blommorna börjar blomma mer och mer ute. Man blir pigg och glad, så nu får gärna värmen komma!

Smile ovalt

Här kommer fler bilder på det snygga bordet från Mio. Denna gången visar jag bilder på det ovala bordet. Det runda bordet har nu flyttat hem till oss och jag är så nöjd med det!
image description