Tävling


Nu är det dags för min andra tävling här på bloggen. Det känns jätteroligt att få tävla ut detta fina pris i samarbete med
Erika Tubbin! Priset är en blomvas designad av keramikern Karin Jaxélius och har ett värde på 249 kronor. Vasen är riktigt fin och passar perfekt till de första vårblommorna som börjar titta fram.

Så här gör du för att tävla:
Klicka dig in i webbutiken Erika Tubbin. Det enda du behöver göra är att svara på frågan: I vilka färgställningar finns halsbandet Cirkus?  Maila svaret till [email protected]

Så här gör du för att få en extraröst i tävlingen och öka dina vinstchanser:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg och länka till tävlingen och webbutiken. Du får gärna använda bilden ovan i inlägget. Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du har länkat. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren så att jag lättare kan kontakta vinnaren för adressuppgifter och även kolla så att jag fått ett mail med svaret på frågan. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Skicka ett mail till 5 vänner och en kopia till [email protected] och tipsa om tävlingen och webbutiken.

Tävlingen pågår t.o.m. fredagen den 3 april. Under helgen kommer jag sedan att lotta fram vinnaren. Lycka till!

Veckans favoritblogg - Phassiondsgn

Jag kom på att jag har glömt att tipsa om någon blogg den här veckan, så här kommer nu ett tips från mig. Phassiondsgn är en blogg med massor av härlig inredning, så den ska ni absolut ta och spana in tycker jag!


Vilken färg inreder du med i vår?

Inne hos BoConcept hittade jag många fina ljuslyktor i härliga färger. Därför tänkte jag att det skulle vara lite roligt att ställa en fråga till er läsare som jag sen tänkte sammanställa svaren på. Vilken färg inreder du med hemma i vår?


Foto: pressbilder BoConcept

Veckans favoritblogg - Åsas Formaliteter

Mitt bloggtips denna vecka är Åsas Formaliteter, en blogg med härlig inredning och skaparglädje!


Ranunkel

Det blev några inköp på Ikea härromdagen, så nu har det skett några små förändringar i våra fönster här hemma. Självklart ska ni få se dem, men först visar jag en bild på en ranunkel som också är nyköpt. Den köpte jag på Hemtex och nu finns den i vårat köksfönster.


Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Salong

Jag tänkte ta en sväng förbi Ikea sen, så därför sitter jag och kollar lite på deras hemsida nu. Har tänkt köpa en ny vas till vårat sovrumsfönster, så därför får ni ytterligare ett tips på snygga vaser. Serien Salong innehåller många fina och eftersom jag är ute efter en vit vas så ska jag absolut ta mig en titt på dessa.  

Foto: pressbilder Ikea

Blomster

En riktigt färgglad och härlig serie vaser är Ikeas Blomster. De finns i flera olika färger och former.

Foto: pressbilder Ikea

Veckans favoritblogg - En bulle ur ugnen

De flesta bloggar som jag läser är inredning- eller fotobloggar. En av de få mer personliga bloggarna som jag följer är Ann-Louise blogg En bulle ur ugnen. Hon skriver på ett så härligt sätt och visar underbara bilder! Och söta sonen Charlie och cavaliertiken Esther är bara de värda ett besök!


Snäll

En av Ikeas nyheter för våren är glasen Snäll som finns i färgerna beige och turkos. De såg fina ut tycker jag och nästa gång jag ska dit så ska jag ta mig en titt på dem. De säljs i 6-pack för 49 kronor. Har någon av er sett dem i verkligheten?

Fortsätt gärna att svara på vilka ni besökare är. Det är roligt att se vilka ni är som tittar in här. Ha en trevlig helg!


Foto: pressbilder Ikea 

Veckans favoritblogg - Furnish

Mitt bloggtips denna vecka är Furnish, en blogg fylld med massa härlig inredning! Ni får inte missa de underbara hemma hos-bilderna, där får man verkligen mycket inspiration!

Uppdaterat 21/2 2012: Personen bakom bloggen har startat eget företag och driver ett tjänsteföretag som jobbar med homestyling, så ta er en titt på företagsbloggen. Tyvärr så verkar inte länken som jag hittade på den gamla bloggen fungera.

Grattiskort

Igår var vi på kalas och då hade jag gjort ett grattiskort. Det har blivit dåligt med pysslande de senaste månaderna, men framöver ska jag försöka pyssla lite mer för det är så himla roligt tycker jag!


Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!