Kort och glad midsommar!

Jag tycker om att göra kort själv och ge bort vid födelsedagar och annat. De blir personliga och extra roliga att ge bort. När det för ett tag sen var studenten så gjorde jag detta kort till en mycket speciell person. ♥

Ha en glad midsommar allihop!

Studentkort

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Midbec - Flair

En tapet som jag tycker är jättesnygg är Midbecs kollektion Flair. Den har ett härligt blommigt mönster och finns i flera olika färger. Jag skulle personligen vilja ha den i svart. Jag hittade inte den svarta tapeten på hemsidan, men vill ni se den så har Pernilla bilder på den inne på sin blogg.

Så här beskriver företaget kollektionen:

"Klassiska blomslingor i ett mycket effektfullt relief tryck. Lämpar sig för alla typer av rum med sina milda beiga och bruna toner men kollektionen bjuder även på härligt röda, oranga och turkosa toner. "


Midbec - Flair


Foto: Midbec
Publicerade med tillåtelse