Adventpynt

Nu när det närmar sig jul så har jag blivit sugen på att blogga igen, så det kommer lite julinlägg här som ni märker, så får vi hoppas att inspirationen håller i sig även efter jul. I vårat köksfönster hänger en stor adventsstjärna som jag gillar mycket. Och såklart ska ni ju få se en bild på våran lilla adventsljusstake också, har en bild från när första ljuset tändes förra helgen. Ha en trevlig andra advent!


Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Första advent

Så har det varit första advent och första ljuset i adventsljusstaken är tänt. Det är så himla mysigt tycker jag, för nu räknar vi ner till jul. Så här ser vår ena adventsljusstake ut. Förra året hade den röda ljus och i år blev det vita.


Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!