Bloggtips

Jag vill ha bloggtips på bra bloggar som ni tycker att jag borde ta mig en titt på. Det kan vara bloggar om inredning, foto, mode, personliga eller ja helt enkelt bra bloggar. Om det är eran egen blogg eller en blogg ni gillar spelar ingen roll. Ge mig massa tips bara! :)

Sen undrar jag om det bara är mina inlägg som det inte går att kommentera när jag skriver dem via bloggappen eller om nån mer har samma problem?


Enkelt men snyggt

Ett annat enkelt sätt att piffa blommorna är att sätta i en dekorationspinne. I de flesta blomaffärer finns de att köpa med hjärtan, texter eller annat på.

Mitt hjärta har jag köpt på Blomsterlandet och den med ordet prins på är från Kalenius.


Små saker kan göra så mycket

Jag tycker att orkidéer är vackra som de är, men jag tycker ändå att det är roligt att piffa till dem lite extra. Något som är enkelt men väldigt snyggt är att hänga på ett hjärta eller liknande. Det jag har använt är köpt på Kalenius. Jag skrev texten kram på det, men man kan även skriva något annat eller bara ha det helvitt. Det är bara att använda fantasin.

Jag har fler enkla tips för att piffa till blommor, men det tar vi en annan dag.