Ljus

Något som man aldrig kan få för mycket av enligt mig är levande ljus, speciellt inte på hösten och vintern. Då tänder jag alltid massa ljus på kvällarna. Jättemysigt! Dessa ljus passade jag på att fynda för halva priset när Hemtex hade rea förra veckan.

Ljus

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Veckans favoritblogg - Bara mitt lilla hem

Denna vecka vill jag tipsa om en blogg som är relativt ny, Bara mitt lilla hem. Det finns många bilder från deras fina hem.

Uppdaterat 21/2 2012: Bloggen har fått en ny adress.

Veckans favoritblogg v.39

Blommig förvaring

För ett tag sen när jag och prinsen handlade mat så hittade jag denna snygga förvaringslåda inne i mataffären. Billig var den också, så jag slog till.

Blommig förvaring

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Veckans favoritblogg - Linas Fina

Jag har fått en fråga igen om mina bloggtips. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera med nya tips varje vecka, men jag försöker göra det varannan vecka i alla fall.

För två veckor sen
tipsade jag om Mi Casa. Det verkar som att inredningsintresset finns inom familjen, då även hennes syster driver en blogg, Linas Fina. Hon skriver personliga inlägg om inredning, sina katter och annat som händer i hennes liv.

Uppdaterat 21/2 2012: Lina bloggar på en ny blogg som heter Linas inredning.

Veckans favoritblogg v.38


Tidningsställ

Jag har länge velat ha ett tidningsställ, men aldrig hittat något som har fallit mig helt i smaken. Men så såg jag Plutoprodukters höstnyheter för några dagar sedan och fastnade genast för deras tidningsställ. Ett sånt skulle jag gärna ha hemma hos mig. Det finns även i grönt, men det svarta vill jag ha.
 
                        
Tidningsställ


Foto: Plutoprodukter
Publicerad med tillåtelse

Svarta nyheter från Koziol

Koziol har kommit med sina höstnyheter och jag hittade några svarta snygga saker. Jag har tidigare tipsat om Koziols 3-våningskakfat Babell och en av deras nyheter för hösten är ett 5-våningsfat. De söta glasunderläggen som jag visade i våras, har nu kommit i färgerna svart och vitt. Ytterligare en nyhet från Koziol är påsförslutaren Heidi, som piffar till påsarna lite extra.

Svarta nyheter från Koziol

Eget collage med bilder från Favoritsaker.se

Veckans favoritblogg - Mi Casa

Mitt bloggtips denna vecka är Mi Casa. Sara som har bloggen skriver om inredning och annat som inspirerar henne.

Uppdaterat 2/12-2008: Sara bloggar idag på en ny bloggadress, den nya bloggen hittar du här.

Uppdaterat 21/2 2012: Sara har en ny blogg som heter Mi Casa Sara.

Veckans favoritblogg v.36

Ljusfat

För ett tag sen visade jag mitt svarta fat som jag köpte på rean på Dimoda. Nu har jag fixat till det och lagt vita stenar och värmeljus i det. Enkelt, men väldigt snyggt tycker jag!

Ljusfat
Detaljbild ljusfat

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!