Cult Design snart hos Carlsson Interiör & Design

Ni har väll inte missat att Malin har en ny återförsäljare till sin webshop Carlsson Interiör & Design, nämligen Cult Design. Under februari kommer produkterna komma in i butiken. En riktigt rolig nyhet tycker jag och ser lite extra mycket fram emot de rosa härliga nyheterna!


Foto: pressbilder Cult Design

Veckans favoritblogg - Rubinara

Den här veckan tipsar jag om ännu en nufunnen fotoblogg som jag genast fastnade för. Annika som driver bloggen Rubinara tar underbart vackra bilder, så gillar ni fotografering så ska ni absolut ta er en titt! Tack Kattis för tipset om denna blogg!


Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av CrimsonAnna. Tack så mycket, det känns jätteroligt att du valde just min blogg!! Till utmärkelse ingår att lista 5 saker som man inte kan vara utan:
- Sambon och min familj
- Vovven
- Kärlek
- Drömmar
- Kameran

Jag ska ge utmärkelsen vidare till 5 härliga bloggar och har valt dessa:
- Designtjejen
- Husmusen
- Dahlarna
- Perlan
- Emelie Ohlsson


Handgjort hjärtfat

Ni har väll inte missat det snygga handgjorda hjärtfatet i keramik från Glasholmen Keramik som finns att köpa hos Perlan Living. Det finns även en kaffekopp med ett hjärta på. Och en mjölkkanna och tesil kan även beställas. Riktigt snygga tycker jag!


Foto: Pernilla Larsson, Perlan Living
Publicerade med tillåtelse

Tulpaner

Jag har redan börjat längta efter våren och värmen. Och vad gäller inredning så är jag sugen på att köpa lite nya våriga detaljer. I början av veckan köpte jag en bukett rosa tulpaner och den gör mig glad varje gång jag går förbi den. Har ni börjat längta efter våren?


Canon EF 50mm f/1.8 II

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Villages vårnyheter

Som vanligt finns det mycket snyggt bland Villages vårnyheter och här nedan har jag samlat några av dem. När nyheterna kommer ut i butikerna så ska jag ta en extra titt på stenarna med text på och muggen med brickan till. Klicka här för att titta i vårkatalogen direkt på nätet.


Foto: pressbilder Village

Snyggt bäddset

Min mamma köpte ett riktigt snyggt bäddset till oss i julklapp. Percale heter det och kommer från Hemtex. Jag gillar att det är olika färger på sidorna, det gör det extra snyggt när man viker över kanten när man bäddar. Plus att det är så underbart skönt att sova i det, det känns att det är bra kvalitet i tyget. Så mamma gjorde ett perfekt köp! Tusen tack snälla mamma!!


Canon EF 50mm f/1.8 II

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Lexingtons vår- & sommarnyheter

Lexingtons vår- och sommarnyheter består av ljusa härliga färger, men även mörkare färger som blått och rött.


Foto: pressbilder Lexington

Cult Designs vårkatalog

Igår tipsade jag om Cult Designs vårnyheter och skrev att vårkatalogen skulle finnas ute inom en snar framtid. Och nu har den kommit. Vill du bläddra i den direkt på nätet så klicka här.


Två skålar

Härromdagen fick ni se det fina fatet som jag fick av brorsan i julklapp. Han hade även köpt två matchade skålar, en i rosa och en i grönt i samma serie. Tusen tack snälla brorsan för de fina julklapparna!


Canon EF 50mm f/1.8 II

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Cult Designs vårnyheter

Nu finns Cult Designs vårnyheter på hemsidan och inom kort kommer även vårkatalogen att presenteras. Jag hittade som vanligt massa snygga saker som jag vill ha. Produkterna och färgerna är våriga och härliga, precis som det ska va nu när jag har börjat längta till våren.


Foto: pressbilder Cult Design

Veckans favoritblogg - Living Like Linda

Så var det måndag igen och dags för ännu ett bloggtips. Denna vecka vill jag tipsa om Living Like Linda, en blogg fylld med inredning, pyssel och vackra foton.


Ljusarrangemang

Jag kom på att jag lovade att visa ljusarrangemanget som jag gjorde till jul. Ni har fått se det en gång tidigare, men efter jag tagit bilden så la jag dit några stjärnor. Så här får ni se bilder igen på hur det blev.

Idag har jag städat ut julen här hemma, så nu finns inte arrangemanget kvar. Nu är jag riktigt sugen på att få in våren med alla ljusa och härliga färger. Ska nog köpa en bukett tulpaner sen när vi ska iväg och handla. Har ni städat ut julen än?


Canon EF 50mm f/1.8 II

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

En julklapp

Jag har länge velat ha ett stort fat och i en av julklapparna från ena brorsan fanns detta fina fat. Det kommer garanterat användas flitigt, för visst är det fint!! Syntes skiss heter det och är köpt på Ikea ifall någon av er blir sugen på att köpa det. Jag fick även två fina saker som matchar fatet av honom, men det får ni se en annan dag.


Canon EF 50mm f/1.8 II

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Veckans favoritblogg - Jennys hus

Denna veckas bloggtips är Jennys hus. En blogg fylld med massa härliga pysseltips och fin inredning, så den vill jag självklart tipsa er andra om.