Styleroom

Jag gillar att klicka runt inne på Styleroom och det är lätt att bli fast bland alla inspirerande inredningsbilder. För er som inte vet så är det en sida där du kan lägga upp album med bilder på ditt hem. Man kan klicka på olika kategorier (kök, barnrum, vardagsrum osv) och även skriva egna sökord (tex vitt soffbord, prickigt, blommor) och få fram album som matchar ens sökning. Registrerar man en konto (gratis såklart) så kan man spara album som man gillar som favoriter och då hittar man lätt tillbaka till dem.

Brukar ni va inne på Styleroom eller lägger ni upp bilder? Tipsa mig gärna om vad ni heter så kan jag kolla in era album. 

Något som jag gillar lite extra mycket är att titta på före och efterbilder från husrenoveringar och igår hittade jag en helt fantastisk renovering. Förändringen är total och man kan knappt tro att det är samma hus. Senare under dagen kommer ni få bilder och länk till renoveringen, så titta in sen igen för detta vill ni inte missa!



Printscreen Styleroom.se

Kommentarer
Postat av: Iris

Brukar hamna där och slösurfa lite :) Jag gillar "hjälp mig" albumen, så man kan hjälpa andra att få fint hemma och "leka inredare" :)



kram /iris

Postat av: Petran på DesignInsight

jag älskar styleroom! Dock så har jag inte varit aktiv på ett bra tag. Har bara mitt gamla album där från lägenheten, heter Petran.

Har länge tänkt lägga upp bilder på huset men det blir aldrig av! men snart kanske! Ha en fin helg! kram

2012-03-09 @ 16:07:18
URL: http://designinsight.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback