Nyheter här på bloggen

Jag har ju börjat blogga lite smått igen, men har kännt mig lite låst med mitt bloggnamn. Inredning och pyssel ligger mig varmt om hjärtat men just nu skulle jag vilja blogga lite bredare och även om andra saker som inspirerar mig. Därför startade jag en ny blogg förra veckan. Men jag tycker att det känns tråkigt att överge denna blogg som jag haft under flera år och jag ser på statistiken att det är många som tittar in här även om det är glest mellan mina inlägg. Och det känns jätteroligt!!

Jag har därför funderat på att fortsätta på denna blogg, men blogga lite bredare om saker som inspirerar mig och inte bara inredning och pyssel. Såklart kommer ni få läsa inlägg om inredning i fortsättningen också, men även om annat. Tänkte även fixa en ny, lite mer färgglad design på bloggen.

Vad tycker ni om det? Vad vill ni läsa om här på bloggen? Vill ha era åsikter också, så kommentera!



Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter bra tycker jag! Spännande med ny design och lite nytt här på bloggen! :)

2012-02-13 @ 22:15:11
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad bra gumman! Så klart du ska göra det!!!!

Hoppas att du mår bra!!

Stor kram

Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Jag tycker du kan blogga bredare i den här bloggen. Det är ju bara att byta namn om du inte tycker namnet passar längre. :-) Jag blandar hej vilt mellan olika ämnen i min blogg.

2012-02-14 @ 09:42:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Jag tycker du kan blogga bredare på samma blogg iaf :) En ny design brukar alltid kunna fräscha upp också :)

2012-02-14 @ 11:36:42
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: TiniTott

Låter perfekt, och roligt med nya kategorier =) Kör på bara! Kram!

2012-02-16 @ 10:57:52
URL: http://tinitott.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback