Badrumsinspiration

Jag har varit inne på Ikeas hemsida och letat inspiration till badrummet. Jag hittade flera saker och gjorde ett collage av dem. 


badrum

Droppar, glasburk med lock i rostfritt stål, finns i två storlekar, 29 kronor. Jag skulle vilja ha två burkar till tvättmedlet och denna tycker jag var fin.
Grundtal, handdukshängare i rostfritt stål, 129 kronor. Denna finns i lägenheten vi ska flytta till.
Ljusnan, 3-pack burkar i sjögräs med lock, 49 kronor. Dessa har jag halsband, snoddar och lite annat i.
Baren, toalettborste i rostfritt stål, 49 kronor. Stilren och snyggt ihop med allt det andra i rostfritt stål.
Lillholmen, glasburk med lock i rostfritt stål, 39 kronor. Skulle vilja ha några burkar till bomullstussar och annat smått.
Hulingen, pedalhink i rostfritt stål, 119 kronor. Enkel och fin.


Eget collage med bilder från Ikea
Bilder publicerade med tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt kollage :) Åh vad jag vill till IKEA!!

Postat av: Anna

Vad fånigt! Alla dessa saker har jag i mitt badrum... :)

2008-01-17 @ 13:00:10
Postat av: Johanna

Anna: Vilket sammanträffande! Du har bra smak tycker jag! =)

2008-01-17 @ 17:13:01
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback