Tändsticksaskar

Tändstickor är något som används flitigt nu på vintern då de flesta har mycket levande ljus tända. Det har jag i alla fall. På kvällarna är det ljus tända överallt hemma hos mig, det är så mysigt. Jag tyckte att mina tändsticksaskar va tråkiga och bestämde mig för att göra dem lite roligare för ett tag sen. Jag använde mig av lim och inslagningspapper till paket. Men det går även att använda papper och annat som man känner för. De blev lite roligare tycker jag och nu kan de få ligga framme som en fin detalj.

Tändsticksaskar


Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt hemma

Vad fina de blev... blir riktigt sugen på att piffa upp mina tråkiga tändsticksaskar :)

Postat av: cleo

Men hallå, de blev inte bara LITE ROLIGARE; de blev JÄTTESNYGGA! Verkligen! Mest gillar jag den med rosaröd bakgruönd och blomma på!

2007-01-22 @ 22:36:55
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för de snälla orden! =)

Cleo: Ja den är också min favorit.

2007-01-23 @ 09:08:31
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback