Limo

Nu är det en dryg månad kvar tills vi flyttar och det är många tankar om inredningen som finns i mitt huvud just nu. Bland annat så ska vi köpa en sängram till sängen. Vi har sett en riktigt snygg hos Mio som vi båda gillar, Limo som är i lackerat valnötsfanér. Det finns två sänglådor till som vi också skulle vilja ha. Sängborden är också fina tycker jag, men med tanke på priset på dem så känns de lite väl dyra.

Priset på sängramen och lådorna är rätt högt, så nu tänkte jag fråga er allihop om ni vet någon liknande sängram. Är jättetacksam för alla tips jag kan få!

Limo


Foto: Mio
Publicerad med tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såg riktigt läcker ut, så jag förstår att ni fastnat för den.. Kan inte komma på någon liknande just nu, men hojtar till om jag råkar på någon! :)
kram

Postat av: anna.a

Vad snygg den var!
tror jag har sett något liknande på Bo Concept, men kan inte tänka mig att det är bättre pris på den..
Ha det bra!!/anna.a

2008-01-14 @ 21:53:39
URL: http://dromhem.blogg.se
Postat av: Johanna

anna.a: Ja, det stämmer, man kan köpa den på Bo Concept också. Där är den lite billigare. Ha det bra du med!

2008-01-15 @ 07:58:13
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Lina

Vilken snygg säng, förstår att ni gillar den. Tyvärr har jag itne sett något liknande vad jag vet så där kan jag inte vara till någon hjälp :)

2008-01-15 @ 10:32:13
URL: http://linasfina.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback