Inredningsböcker

Nu är det inte långt kvar tills bokrean börjar. Jag har tänkt läsa mer om Feng shui och har efter tips från Jenny på bloggen Jennys hem och harmoni bestämt mig för att köpa de 2 böckerna nedan på rean. Den första heter Rensa i röran med feng shui och är skriven av Karen Kingston. Den andra är Agneta Nyholm Wingqvists bok Feng shui för svenska hem.

Omslagsbild Omslagsbild

Jag funderar även på att köpa nån inredningsbok och tänkte därför höra med er andra om ni har nå tips på nån bok som ni rekommenderar. Vad har ni läst för inredningsböcker? Har ni läst nån som inspirerat mycket? Om jag får många tips kan jag sammanställa dem till en lista och sen publicera den här i bloggen, så ni andra också får boktips.

Ha en trevlig helg!

Foto: Bokus

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att du länkar till mig igen. Tack för det! *KRAMAR*
Jag vet att jag läst på någon blogg om bra böcker men var???? Kommer jag på det lovar jag berätta :) Du kommer inte ångra köpen av de där reaböckerna. Superbra-båda två!

Postat av: Johanna

Jenny: Varsegod, det va så lite så! =) Nej, jag tror inte heller att jag kommer ångra köpen av dem. Hade tänkt köpt dem tidigare, men såg att de va på rean, så då kunde jag ju lika gärna vänta och spara lite pengar. =)

2007-02-23 @ 16:11:24
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: cleo

Hej där! Jag har ju inte läst någon av de böcker jag bloggar om, men det är sådana som jag kan tänka mig att köpa, trots att jag inte tittat i dem! :-) Jag vill lära mig mer och Feng Shui, men jag lånar nog ett av mammas. Trevlig helg!

2007-02-24 @ 17:27:21
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Cleo: Tack för tipsen i ditt inlägg! Detsamma!

2007-02-25 @ 11:59:10
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback