Fina ting

Fina Ting har som deras namn säger många fina ting. En av sakerna som jag genast föll för är vasen Normann Swing Wase. Jag gillar verkligen formen på den. Den finns tre olika storlekar och de fyra färgerna som visas på bilden nedanför. Bordstabletten Kvist från LaShelf har verkligen härliga färger och mönster. Den har en frostad genomskinlig botten. Disktrasan Äng som är designad av Ulrika Elofsson gör det roligare att hålla rent i köket. Jag tycker att den turkosa sammetslyktan är söt. Den finns i 7 olika färger.

Fina ting

Eget kollage med bilder från Fina Ting

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är hlet klart kul att disktrasorna nu för tiden börjar komma med lite roliga motiv, för så roligt är det ju inte att använda dom =)

Postat av: Johanna

Ja det är ju inte speciellt kul att använda dem. Men roligt med fina motiv på dem tycker jag.

2007-02-06 @ 17:15:36
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback