Servettringar

Har suttit och pysslat lite under kvällen. Har gjort några servettringar med blommor på. De va både enkla och billiga att göra. Blommorna kommer från Lagerhaus och sidenbandet från Panduro. Den stora mörkrosa blomman tänkte jag lägga på bordet som dekoration när jag använder servettringarna. De blev våriga tycker jag, härliga färger! Så nu får jag ta och bjuda hit några gäster på mat. =)

Servettringar

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan! De var verkligen uppiggande! Enkelt och snyggt. :o)

Postat av: Malin

Vad fint! De har även jättefina etiketter att sätta på paket på Lagerhaus!

2007-01-29 @ 20:16:49
URL: http://decor.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback