Snyggaste byxorna till en liten flicka

Igår köpte jag ett par jättefina turkosa leggings till dottern och jag är så nöjd med dem. De är jättefina, jag gillar den snygga detaljen nere på benet och bäst av allt är den jättesköna kvalitet så de är sköna för henne att ha på sig. De är köpta på KappAhl för 99 kr och finns även i rosa i butik. Tyvärr var rosa slut i dotterns storlek, men jag ska hålla utkik efter dem för jag vill verkligen ha ett par till henne också. Jag såg på KappAhls hemsida att de finns i rött också, men det var väldigt dåligt med storlekar kvar, så det gäller nog att vara snabb. Ett tips till alla er med små döttrar!

Jättefin silvrig detalj på benet som gör dem extra fina.




Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon Johanna! Ja man uppskattar det mer när man har mestadels tidiga mornar! Ha en bra dag!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Jätte fina! Förstår verligen att du tyckte om dom!!

kramar

2012-03-16 @ 06:11:43
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback