Paketets innehåll

Härromdagen fick jag ju min beställning från Style by Tyra och jag är väldigt nöjd med sakerna jag fick och den snabba leveransen. Självklart beställde jag de snygga halsringarna som jag skrivit om tidigare, det blev en i silver och en i guld. De kommer användas flitigt, både till fest och vardags. Den silviga hade jag på mig redan igår och de rekommenderar jag verkligen.

Halsbandet nedan har jag på mig idag, det hittade jag bland reavarorna och slog till. Jättefint!

Armbandet med texten Ad Infinitum (det betyder I all oändlighet) har jag tittat på ett tag och det fick följa med hem. Den rosa ringen kostade endast 35 kr, så den kunde jag inte motstå.

Sen blev det även ett vitt pärlhalsband. Klänningen och linnet som jag beställde ska ni få se i ett annat inlägg.


Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Alltid kul med nya smycken :D

Postat av: Iris

Fina grejer du köpt. Har aldrig kikat in hos style by tyra förrän du tipsade om det, och oj vilka snygga klänningar de har! Jag älskar att köpa klänningar så när mitt köpstopp är över blir det nog en del inköp där :)



kram /iris

2012-03-14 @ 23:18:54
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Jenlen

Så roligt att du blev nöjd med dina köp, ser fint ut och verkar bra priser :)

2012-03-15 @ 13:35:14
URL: http://jenlen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback