Paket med posten

Idag när jag skulle ta in posten så såg jag på långt håll ett rosa paket som stack upp ur våran brevlåda. Såklart var det min beställning från Style by Tyra. Jättefint inslaget och mycket snabb leverans, så jag rekommenderar er varmt att beställa därifrån.

Jag har ännu inte öppnat paketet men ska göra det så fort jag kommer in. Jag kommer visa bilder på vad jag beställde och så kommer Veckans favoritblogg upp senare. Nu ska jag fortsätta njuta av det underbara vädret. Hoppas ni också gör det!


 


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Alltid kul att få paket :D

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad spännande!!! Hoppas att du har haft en jätte bra helg gumman!

Stor kram

2012-03-12 @ 20:13:53
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback