Ändra datum på sparade inlägg

Igår frågade jag er om hur jag skulle göra för att få sparade och ej publicerade inlägg att hamna överst i bloggen när jag publicerade dem. Tidigare när jag har gjort det så har de hamnat längre ner (i den ordning de skulle hamnat om jag hade publicerat dem direkt). Och såklart kan jag lita på er läsare! Iris, Kajsa och Jennie tipsade alla tre om hur jag ska göra. Tack tjejer för tipset!! :)

Kanske är det någon annan som undrat över detta, så därför tänkte jag visa er. Bredvid rubriken, där man skriver inläggen, så finns det en kalender (som jag gjort en rosa ring runt på bilden nedan). Klicka på kalendern och ändra datum och tid innan du publicerar inlägget, så ska det bli rätt. Det är även där man ställer in datum och tid om man vill göra ett tidsinställt inlägg som ska publiceras vid en annan tid.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Att tidsinställa fungerade jättebra! :)

Postat av: Fotograf MissJeni

Tycker det är himla smidigt att man kan tidsinställa :)

2012-03-05 @ 15:07:32
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Louise - foto

Tidsinställda inlägg är väldigt praktiskt :)

2012-03-05 @ 18:24:19
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Hej, vill du vara med och tävla om 4 st vita ljusmanschetter i metall? :-) Kram

Postat av: fotograf Cecilia Möller

Sv. Åh, tack! Jag är nöööjd :)

2012-03-05 @ 20:37:24
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback