Veckans favoritblogg - Behind Every Man

Som jag skrev igår, så har jag bestämt mig för att återuppta en gammal kategori, nämligen Veckans favoritblogg. Den kommer fyllas på med bloggar som jag tycker är inspirerande och intressanta. Och ta er gärna en titt i kategorin för där finns det många bra tips sen tidigare. Jag ska uppdatera en del gamla inlägg för jag vet att några bloggar har bytt adress, så då uppdaterar jag med en länk till den nya adressen.

Först ut bland mina tips är den nystartade bloggsidan Behind Every Man. Där har fem kvinnor med fotbollsspelande män samlat sina bloggar fyllda med shopping, resor, småbarn, fotboll och massor av äventyr i olika länder. Johanna och Josies bloggar har länge funnits bland mina favoriter och det är roligt att de samlat dem på samma ställe tillsammans med tre för mig nya, men väldigt inspirerande bloggar. Förutom de fem bloggarna så finns det tävlingar på startsidan.


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Tack sötnos det är klart, vi blir bara glada :)

2012-02-21 @ 16:48:39
Postat av: Sofie

Åh vad roligt, tack! :) Klart du får ha vår bild till detta gulliga inlägg!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback