Kvällsmys

Ikväll när vi åt kvällsmat så tände jag några flytljus i en skål med vatten. Jättemysigt och fint! Ljusen är köpta på Ikea.

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen under helgen och även idag, men imorn lovar jag att ni ska få flera nya härliga inlägg. Bland annat funderar jag på att återuppta kategorin Veckans favoritblogg där jag varje vecka tipsar om en ny inspirerande blogg. Vad tycker ni om det? Finns det intresse att få tips om olika bloggar? Ni får gärna komma med bloggtips också så kanske jag tipsar om nån som ni tycker.

 


Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

åh, flytljus måste vara bland det finaste som finns! :)

Postat av: Fotograf MissJeni

Såg himla mysigt ut det där :)



Tycker alltid det är trevligt med bloggtips :)

2012-02-21 @ 12:27:10
URL: http://jeni.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback