Vill ha

Jag sa ju att jag skulle ta en bloggpaus över påsken, men jag ska testa om appen fungerar nu för jag vill tipsa om ett par riktigt snygga svarta jeans. Jag har dem inte själv, men har sett dem på flera bloggerskor och idag så hade min kusin på sig dem. Varje gång jag sett dem har jag tänkt på hur snygga de är. Tyvärr verkar de inte finnas i butik längre, men jag hittade dem på nätet så jag funderar på att klicka hem dem. Frågan är vilken storlek jag ska beställa. Är det någon av er som har dem? Hur är de i storlek? Jag har hört att de är lite stora i storlek.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Glömde ju skriva att de kommer från Gina Tricot.

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hej gumman!

Jag har faktiskt ett par :-) Men de är normala i storlken, doch lite större i midjan! Eller så har dom töjt sig något.. :-)

Hoppas att du mår bra!!!

Stor kram

2012-04-13 @ 09:24:26
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback