Alla hjärtans dag tips

För två år sedan gjorde jag ett kärleksalbum till min älskling och gav till honom på Alla hjärtans dag. Jag hade pysslat ihop framsidan, baksidan och även några sidor i albumet med text och bilder. Jag fyller på albumet allt eftersom med fina minnen och stunder som vi har tillsammans. Detta tips går ju såklart att använda till sin mamma, kompis eller vem man vill. Klicka här för att kolla på mitt album.

Jag har inte haft tid att fixa iordning inlägg med alla hjärtans dag tips, men kan varmt rekommendera Emmelies blogg Designtjejen. Hon har under veckan fyllt bloggen med massor av tips inför morgondagen. Och Emmelie visar att det inte krävs mycket för att få det fint, hennes tips är enkla och även den som är ute i sista stunden hinner med att fixa dem.


Skärmdump Designtjejens blogg

Kommentarer
Postat av: Malin

Väldigt pyssligt och fint! :-) Romantik på pysselnivå ligger nere här hemma till barnen blivit större. :-) Vi är glada om vi får äta i lugn och ro på en kvart. ;-)

Postat av: KREATIVA DESAJNA !

DU HAR EN UTMANING PÅ MIN BLOGG !!!!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 10:24:41
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/
Postat av: Josefin

har också kollat in hennes alla-hjärtans-dag-tips! riktigt fina pysseltips :)



kram

2009-02-13 @ 10:54:28
URL: http://josefinbrorhed.blogspot.com
Postat av: Helena

Det var verkligen en bra idé. Jag digiscrappar men det blir ju mest layouter som har med sonen att göra. Kanske ska göra något till mannen istället nu då! :-)

2009-02-14 @ 21:27:35
URL: http://helena74.wordpress.com/
Postat av: Designtjejen

Gud vad du är gullig gumman! Tack!!! Alltid lika sötttttttt du är!!!!!!

Jag är hemma hos mamma nu. Ska sova här i natt och sedan är det Scandinavim och hästar som gäller för mig med.. vet inte helt hur det går med hästen.. trodde det gick bra.. men nu vet jag inte.. gaaa.. fortsättning följer!!

Massa kramisar

2009-02-19 @ 20:12:56
URL: http://www.tv4.se/designtjejen

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback