Era favoritarrangemang

När jag för några dagar sedan visade olika varianter av ljusarrangemang som jag testat så frågade jag er vilken ni tyckte va finast. Jag har fått många olika svar från er, men det är två stycken som ni verkar ha gillat bäst. Det är ettan och trean.

De två arrangemangen är de som jag också gillar bäst. När jag skulle bestämma vilken jag skulle ha här hemma så valde jag nästan ettan, fast jag bytte ut den svarta sanden mot stenar. Jag har haft svart sand i skålen ett bra tag nu, så jag var sugen på att ha något annat i den. Jag ville även ha det höga ljuset då det har varit bara låga saker i skålen tidigare. Bild på mitt nuvarande arrangemang kommer att visas här på bloggen.

image85


Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Kommer att bli supersnyggt, ser fram emot slutresultatet =)

Postat av: Carola

Det är så fint så. Jag ska bara pyssla ikväll..det ska bli så kul.

2007-05-07 @ 14:46:39
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Johanna

TiniTott: Bilder kommer snart.
Carola: Tack så mycket! Va roligt att du ska pyssla! =)

2007-05-08 @ 11:04:01
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback