Alla hjärtans dag presenter

För alla som inte vet vad ni ska ge bort på Alla hjärtans dag kommer här litet tips. Bluebox har samlat en sida med hjärtliga saker att ge bort och om man vill kan varan levereras direkt hem till mottagaren. De har nallar, halsband, massageoljor, böcker, glas, choklad och mycket annat smått och gott. Men roligast av allt skulle jag tycka att få boken med kärleksförklaring som fylls i av den som ger bort den. Man får fylla i saker om första mötet, första pussen, smeknamn, komplimanger och en rad andra saker, vilket gör att det blir en mycket personlig present. Det finns även plats att klistra in kort. Tänk va gulligt att få en sånn av sin älskling! =)

 Alla hjärtans dag present - Miranda nalleAlla hjärtans dag present - minibokAlla hjärtans dag present - kärleksförklaringar bok
Alla hjärtans dag present - MassageoljaAlla hjärtans dag present - ChampangeglasAlla hjärtans dag present - halsband

Foto: Bluebox


Kommentarer
Postat av: Carola

Åh, jag gillade nallen.

Postat av: Johanna

Carola: ja nallen är söt!

2007-02-08 @ 17:10:18
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Lena

Vad synd att jag inte läste inlägget lite tidigare... då hade jag hunnit beställa och fylla i den där boken... jaja ett bra tips till nästa år. Eller man kanske kan göra en själv! ska fundera lite=)

2007-02-11 @ 11:30:20
URL: http://lantligidyll.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Lena: Ja det går att göra en sånn bok själv. Jag tycker att den blir ännu roligare och mer personlig då! Så du behöver inte ha sett tipset försent, än finns tid kvar att fixa den själv =)

2007-02-11 @ 14:57:32
URL: http://inredning.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback