Julklappstips 21 december

Nu är det inte många dagar kvar till julafton och detta blir mitt sista julklappstips. Jag gillar verkligen Cult Designs serie Gracilis, speciellt i asfaltsgrått! Jag har en ljusstake i serien som står bredvid min diskmedelflaska.

Cult Design diskmedelflaska


En julklapp som jag skulle bli jätteglad att få är en kruka i serien. De finns i olika storlekar och den billigast kostar strax under hundra kronor. De kan beställas på Mias online eller för närmsta återförsäljare kolla här.

Cult krukaCult kruka

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel & Cult Design
Publiserad med tillåtelse

Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

Fint! :D

Postat av: Frida

Fint! :)

2008-01-03 @ 14:55:02
URL: http://www.cultdesign.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback