Badsalt

Jag älskar att bada och härromdagen tog mitt badsalt slut, så förut bestämde jag mig för att göra eget. Det är verkligen super enkelt! Man tar grovt havssalt och rör ner några droppar tvålfärg, som finns att köpa på tex Panduro. Jag tycker det är fint att blanda badsalt i olika färger eller i samma färg, men i olika nyanser i en burk. Vill man att det ska dofta gott kan man röra i några droppar doftolja också. Jag har mitt badsalt i Rajtan kryddburk från IKEA. Har badkulor i en likadan burk. Eget badsalt är ett bra tips att ge bort till en badälskare. Bilden är inte den bästa, mitt badsalt är grönt, blått, lite lila och vitt, men det syns inte så bra på bilden. Och det luktar ljuvligt av jordgubbar!

Badsalt

Foto: © Johanna / Inredning & pyssel
Vänligen fråga först om du vill låna bilder som jag har fotograferat!

Kommentarer
Postat av: ellen

oh tack för tiipset!! jag har länge velat ha badsalt, men aldrig orkat köpa, nu vet jag hur man kan göra eget! Tack ! :D

Postat av: Anonym

buhuhuhuhuhuuuhuhuuhhuhuhuhuhuhu

jag har inget tvåååålfäääääääääääääärg :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag vill döööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

2008-10-27 @ 19:49:51
Postat av: Johanna

Väldigt bra tips, gillar din blogg mer och mer!

2008-10-28 @ 13:25:46
URL: http://homeofeternety.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte):

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback